bedevaart naar nergens - Reisverslagen van martenoso - WaarBenJij.nu bedevaart naar nergens - Reisverslagen van martenoso - WaarBenJij.nu
bedevaart naar nergens

Per TGV naar Bayonne (Fr) en vanuit daar loop ik naar St. Jean Pied de Port. Vanaf daar begint de route naar Santiago de Compostella, waar ik echter niet zal eindigen. Ik zal lopen zover als ik kom, en ga terug met de trein vanuit Burgos. Maar misschien haal ik het wel tot Leon. De tijd zal het uitwijzen.

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2012

Thuis

19 Mei 2012

Alweer bijna aan het einde van de reis

05 Mei 2012

Logboek van de reis & eerste dag + status update

28 April 2012

elke reis van 1000 mijl begint met de eerste stap
martenoso

Mijn intentie is om een helder beeld te krijgen van mezelf en de wereld. Daarnaast wil ik graag iets doen wat ik spannend vind, waar een reis op mezelf er zeker eentje van is. Zou dan wel gezellig zijn als ik mezelf tegen kom ;) I want to get a clear view of myself and of the world. Next to that I want to do things that scare me, and travelling alone is among them. Would be nice to find myself, less lonely ;)

Actief sinds 27 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11569

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Juni 2013

India and Nepal

28 April 2012 - 24 Mei 2012

bedevaart naar nergens

Landen bezocht: