elke reis van 1000 mijl begint met de eerste stap - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van martenoso - WaarBenJij.nu elke reis van 1000 mijl begint met de eerste stap - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van martenoso - WaarBenJij.nu

elke reis van 1000 mijl begint met de eerste stap

Door: martenoso

Blijf op de hoogte en volg martenoso

28 April 2012 | Nederland, Arnhem

Bijna is het dan zo ver. De reis die waar ik lang naar uit heb gekeken (pelgrimstocht naar Santiago de compostella, zie Reis). Afwasje is gedaan. Kamer soortvan opgeruimd (iig geen onverwachte science projects). Tas gepakt. Schoenen gepoetst en stevig gestrikt. Just add kilometers.

Ik zal ook blij zijn om eindelijk te gaan en daarin (hopelijk) rust te vinden, want de laatste paar dagen had ik dat zeker niet. Vooral als ik me bedenk dat alleen ik verantwoordelijk ben voor het organiseren van deze reis, haha. Toch denk ik dat ik in spanning ben omdat het wel een grote stap is (die eerste). Om volledig op mezelf te zijn voor een lange tijd. Ik heb het de laatste tijd vaak gezegd (zie, nu al moe van mezelf) wel grappig dat je zo'n vakantie plant en knopen doorhakt, er veel zin aan hebt, tot op het voorlaatste moment wanneer je overal aan gaat twijfelen. Of wandelen eigenlijk wel leuk is. En dat soort dingen.
Ik zal het gewoon gaan zien en zal dat berichten bij het eerstvolgende internetcafe!

  • 28 April 2012 - 12:49

    Dieuwertje:

    Veel succes, je kan het!

  • 28 April 2012 - 14:25

    Aaldert:

    Kom rijk aan goede ervaringen terug

  • 28 April 2012 - 19:30

    Bart:

    Beste Martin,
    Het lukte me niet nog een laatste woord op kantoor met jou te wisselen. De wezenlijke tips zijn echter al gegeven, en besproken. Met je voorbereidingenzal het wel goed zitten, mijn reis naar Singapore verliep prima, mede door jou goede zorgen voor het insturmentarium en de officiele papieren. Ik zie uit naar je volgende reisverslag, groet, bart

  • 01 Mei 2012 - 14:05

    Pimm:

    Ha Martin, hoop dat je eerste dagen heerlijk waren..
    Met al dat wat je goed doet.
    Geniet ervan!

  • 01 Mei 2012 - 16:47

    Sasja:

    Heej Marten,
    Ik wist niet dat je NU al weg ging! Wilde je nog bellen.. Maar wat spannend dat je al onderweg bent en super tof dat je het aan gaat! Twijfels komen altijd, gewoon laten zijn. Zet m op en vooral: Geniet ervan! :) Knuffel oet Enske! X

  • 01 Mei 2012 - 18:09

    Majo:

    Hai lief broertje,

    wat ben je ver weg! Ik denk aan jou, heel gaaf en moedig dat je bent gegaan.

    Liefs mij

  • 03 Mei 2012 - 07:24

    Jerôme:

    heel veel succes Marten!

  • 04 Mei 2012 - 20:32

    Jolande:

    Ha neefje,

    En? Al vermoeide voeten? Maakt niks uut, als je kop maar leeg is. Geniet!

    Kus uit Bemmel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

martenoso

Mijn intentie is om een helder beeld te krijgen van mezelf en de wereld. Daarnaast wil ik graag iets doen wat ik spannend vind, waar een reis op mezelf er zeker eentje van is. Zou dan wel gezellig zijn als ik mezelf tegen kom ;) I want to get a clear view of myself and of the world. Next to that I want to do things that scare me, and travelling alone is among them. Would be nice to find myself, less lonely ;)

Actief sinds 27 April 2012
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 11577

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Juni 2013

India and Nepal

28 April 2012 - 24 Mei 2012

bedevaart naar nergens

Landen bezocht: